Stroomlijn jouw keuken, maaltijdservice, ziekenhuis of zorginstelling met de Food Management software van Amyyon


Wanneer jij en jouw patiënten of cliënten gebruik maken van de maaltijdservice, of dit nu de kern van je commerciële bedrijf is of een essentiële dienst binnen jouw zorginstelling: jij en jouw patiënten of cliënten moeten erop kunnen vertrouwen dat wat zij voorgeschoteld krijgen, voldoet aan hun soms vele of bijzondere dieetwensen en -benodigdheden. Speciaal voor dit soort organisaties biedt Amyyon een passende oplossing om deze vaak complexe bedrijfsprocessen te digitaliseren en te optimaliseren. Op die manier kun jij en je medewerkers efficiënter werken, verminder je de vele administratieve handelingen naar nihil en kun je het serviceniveau van jouw organisatie aanzienlijk verhogen.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van Amyyon voor jouw bedrijf? Vraag geheel vrijblijvend een adviesgesprek met ons aan.

Adviesgesprek aanvragen

Waarom kies je voor Amyyon Food?

  • Jouw organisatie werkt nog op een inefficiënte manier met briefjes en je wilt graag digitaliseren;
  • Je wilt de foutgevoeligheid van jouw huidige systeem minimaliseren;
  • Je wilt graag geld besparen door administratief werk op het gebied van keukenmanagement overbodig te maken binnen jouw organisatie.

Klantcase: ETZ ziekenhuis voert nieuw concept voor eten in

Het ziekenhuis ETZ in Tilburg heeft een nieuw concept voor eten ontwikkeld. Het nieuwe concept heet ‘Eten voor jou‘ en is gericht op een sneller herstel van patiënten door meer aanbod en meer keuzevrijheid te bieden. Amyyon levert de software waarmee het proces van eten bestellen en leveren op rolletjes loopt.

Met Eten voor jou biedt ETZ de patiënt een ruim menuaanbod. Naast de standaardmaaltijden ontbijt, lunch en diner zijn er nog zes eetmomenten per dag. Het menu is in samenwerking met diëtisten samengesteld en past in een dieet dat gericht is op een voorspoedig herstel. Bij de samenstelling van de maaltijden en tussendoortjes is rekening gehouden met de werking van de medicatie. Lunch en diner worden à la carte besteld en binnen 45 minuten geleverd.

zwarte balk

Een modulair systeem, geschikt voor iedere maaltijdservice of zorginstelling

Ons Amyyon Food Management systeem is modulair en kan worden uitgebreid met verschillende opties, afhankelijk van de geboden faciliteiten.

Voedingsadministratie

Lees meer

Deze oplossing stelt gebruikers in staat om actuele informatie van cliënten/patiënten en productiegegevens te verwerken, waardoor medewerkers te allen tijde toegang hebben tot up-to-date informatie en productiegegevens. Bovendien kunnen wijzigingen gemakkelijk worden verwerkt.

Recepturen

Lees meer

Door gebruik te maken van deze oplossing kun je van elk gerecht, inclusief dieetvoeding, een receptuur worden geregistreerd. Tijdens het samenstellen van de productielijsten worden de recepten ook berekend op basis van de gemaakte keuzes. Hierdoor kan voedselverspilling worden voorkomen. 

ServiceBuddy

Lees meer

Deze oplossing biedt cliënten/patiënten de mogelijkheid om hun menukeuze of aankopen in de webshop te laten doen, zowel door henzelf als door een familielid of mantelzorger. Hierdoor wordt het proces flexibeler en toegankelijker voor iedereen die betrokken is.

P.O.S

Lees meer

Met deze oplossing heb je het ideale afrekenpunt in je restaurant! De geselecteerde gerechten / consumpties worden geregistreerd voor elke cliënt/patiënt, hierbij wordt rekening gehouden met dieetwensen en facturatiegegevens. Dit systeem is ook toepasbaar in een winkelomgeving.

Cliënten/patiënten (specificaties)

Lees meer

Deze oplossing legt niet alleen de contactgegevens van alle cliënten/patiënten vast, maar ook hun maaltijdmomenten, dieetinformatie en eventuele voorkeuren. Bovendien kunnen de gegevens van cliënten/patiënten eenvoudig worden geïmporteerd vanuit een koppeling met een ECD/EPD.

Voedingsinformatie

Lees meer

Wil je voor elk gerecht details zoals allergenen, voedingsstoffen en voedingswaarden toevoegen? Dan is dit dé oplossing! Cliënten/patiënten die gebruik maken van ServiceBuddy kunnen alle informatie over gerechten per gerecht bekijken. Medewerkers op de afdelingen of in de woongroepen hebben toegang tot alle informatie rondom de gerechten in FoodOnline. Het is ook mogelijk om voedingsinformatie te importeren met behulp van de module voor het importeren van productinformatie.

FoodOnline

Lees meer

Laat online je medewerkers en vrijwilligers de maaltijdkeuzes van meerdere cliënten/patiënten vastleggen met deze oplossing. Daarnaast is het mogelijk om bestellingen in multi portie door te geven voor locaties of woongroepen.

Menuplanning

Lees meer

Of je nu kiest voor een jaarlijkse cyclus, een seizoenscyclus, of een combinatie van beide, deze oplossing is veelzijdig en geschikt voor diverse maaltijdmomenten, waaronder ontbijt, lunch, diner, tussendoortjes, enzovoort.

Rapportages

Lees meer

Binnen deze oplossing zijn er talloze opties voor het genereren van rapporten met betrekking tot productiegegevens, portioneer kaarten/etiketten, facturen en managementrapportage. Om het helemaal af te maken kunnen dagelijkse rapporten automatisch afgedrukt worden.

Budgetbeheer

Lees meer

Door gebruik te maken van deze oplossing kunnen woongroepen in FoodOnline het beschikbare budget raadplegen. Het budget wordt berekend op basis van het aantal cliënten/patiënten en is instelbaar per maaltijdmoment.

Diëten

Lees meer

Als je gaat voor deze oplossing maak je het mogelijk om diëten, consistenties en voedingsvoorkeuren volledig aan te passen. Bij de gerechten wordt aangegeven of ze geschikt zijn voor een bepaald dieet, consistentie of voedingsstijl. Als een gerecht niet geschikt is, kun je een alternatief aanbieden.

Facturatie

Lees meer

Wanneer cliënten/patiënten moeten betalen voor maaltijden, winkelartikelen of bezorgkosten, kunnen er met deze oplossing eenvoudig facturen worden aangemaakt met behulp van de facturatiemodule. Je vind hier verschillende opties voor het instellen van prijzen. Bovendien kunnen financiële gegevens worden geëxporteerd naar een financieel programma. 

Faciliteiten beheer

Lees meer

Met onze oplossing voor faciliteitenbeheer kunnen zalen en vergaderruimtes voor cliënten/patiënten en medewerkers worden vastgelegd. Hierin worden alle afspraken met betrekking tot consumpties en de inrichting van de ruimte geregistreerd, evenals de overeengekomen prijzen voor facturatie.

Voor welke organisaties is Food Management software geschikt?

Amyyon Food software richt zich op het verbeteren en digitaliseren van processen voor het bestellen, verwerken, distribueren en factureren van maaltijden in de commerciële en non-profit sector. Tot de klanten van Amyyon Food behoren onder andere commerciële maaltijdservicebedrijven, ziekenhuizen, verpleeghuizen, woonzorgcentra, thuiszorgorganisaties, gehandicaptenzorgorganisaties en andere zorginstellingen. We leveren en implementeren deze diensten hoofdzakelijk in Nederland, België, Curaçao en Aruba.

Amyyon Food: hoe werkt het?

Fysieke bestelformulieren maken plaats voor een slim digitaal systeem dat voldoet aan alle wensen van zorginstellingen en maaltijdservicebedrijven. Food Management zorgt voor duidelijke communicatie tussen de keuken en de behoeften van jouw patiënten of cliënten. Onze Food Management software weet precies welke dieetwensen of -behoeften bij welke patiënt of cliënt horen. Dit kunnen medisch noodzakelijke dieetbehoeften zijn, maar ook religieuze of ethisch overwogen keuzes. Maakt een patiënt of cliënt een keuze uit de beschikbare opties, dan past ons Food Management systeem dit automatisch aan naar een geschikte versie voor zijn of haar dieetbehoeften. Aan de hand van de uiteindelijke keuzelijst genereert de software een productielijst. Ook de porties worden daarbij zo veel mogelijk digitaal verwerkt.

We bieden nog meer oplossingen aan

Ben je (ook) op zoek naar een andere oplossing? Amyyon biedt naast Food Management systemen ook ICT Beheer en CRM-systemen aan. Wil je hier meer over weten? Lees dan snel verder of neem contact met ons op.

Lees meer

Lees meer

zwarte balk